در حاشیه: یکشنبه ای عاری بودم از وسائل ارتباط جمعی... سیم شارژر لپ تاپ خراب شده بود که البته نمی دونم سیم چه جوری می شه که خراب بشه چون به نظرم از سیم ساده تر فقط گوشت کوبه... ولی به هر حال... شارژر گوشیم هم توی کیفم بود که چون شتر با بارش اون تو گم می شه ایشون هم کم نیاورده و گم شده بودن و من تمام مدت فکر می کردم سر کار جا گذاشتمش... خلاصه شارژ گوشیم هم یکشنبه صبح تموم شد و من موندم و خودم... برای گذران اوقات مجبور شدم برم بیرون راه برم، دراز بکشم به سقف نگاه کنم، حتی آشپزی کنم... انقدر همه چی فرق می کرد که احساس کردم تو تعطیلاتم!... الان حالم به جرات بهتر از هفته ی پیشه... حالا نمی دونم هورمون ها عنایت کردن یا برنامه ی دیروز جواب داد... به هر حال وسائل ارتباط جمعی رو گاهی باید به آب داد و رو سبزه ها دراز کشید... البته اگه مثل سگ سرد نباشه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد