خسسسسسسسسسسسمه


روی میزش یه ماگ بود که روش نوشته بود The Power of Will... یه لحظه دلم خواست بپرم بغلش کنم و بهش بگم: می دونم چی می کشی!... بعد ولی به خودم مسلط شدم و اینکار رو نکردم!...

واقعیت اینه که آدمایی که روی ماگشون نوشته The Power of Will، آدمایی ان که رو ماگشون نوشته The Power of Will... مثل من نیستن که یه موقعی رو ماگم نوشته بود The Power of Will ولی الان نوشته Take it easy یه عکس خواب آلوی گارفیلد هم زیرش کشیده...


کلن آدم بدبختی ام که یه موقعی زندگی رو خیلی جدی گرفتم... و خودم رو خیلی جدی گرفتم... ولی الان که سر عقل اومدم و می خوام کوتاه بیام، نمی شه...



این بازیِ جالبیه: آدمایی که می شناسین رو اگه اولین بار تو خیابون ببینین فکر می کنین چی کاره ان؟ من مثلن این همکاری که بغل دستم می شینه رو اگه تو خیابون ببینم فکر می کنم مستخدم هتله!... به جان خودم... حالا احتمالن اونم در مورد من یه همچین فکری می کنه...


نظرات 4 + ارسال نظر
کاملیا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

منم هی می گم لعنت به اونایی که باعث شدن من زندگیو جدی بگیرم. و البته لعنت به خودم اول که اون حرفا رو و زندگی رو و خودم رو جدی گرفتم !!!

نرگس جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

خالی نبند ساراااا...یعنی تو الان واقعا واقعا واقعا تیک ایت ایزی هستی یعنی؟؟؟؟!!!!!!

دختربهار شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

من فک کنم جزو اون دسته ای هستم که یه طرف ماگشون اینو نوشته یه طرف دیگه اونو
حداقل فعلا اینطوریم.

سارا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

نرگس باور کن هستم... به مولا هستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد