اینجوریاس


یادداشتِ اول: من هنوز هم که فکر می کنم، نمی فهمم چطور می شه آدم پنج روز هفته هر روز سر ساعت بیاد بشینه پشتِ میز کارش و سر ساعت پا شه بره... دو ساله دارم اینکار رو می کنم ولی هنوز نمی فهمم چه جوری می شه آدم اینکار رو بکنه... یکی از اون چیزاییه که به لحاظِ تئوریک غیر ممکنه ولی در عمل می شه که بشه، خوب هم می شه...


یادداشت دوم: قوانین ِ چله ی بزرگ و چله ی کوچیک حتی در این سرزمین هم برقراره... می خواستم برایِ یکی توضیح بدم که چرا کاملن طبیعیه که از پریروز هوا یهو سرد شد، ولی هی زبانم یاری نمی کرد و آخرش انقدر توضیح دادم که دهنم کف کرد و فکر هم نکنم طرف فهمید چی می گم... یه اسم آبرومند واسه این قضیه ی چله بذاریم، قول می دم ویکی اش رو خودم بنویسم


یادداشت سوم: البته ربطی نداره ولی قدیما که هنوز کم تجربه بودم گاهی راه می افتادم می رفتم بقالی که مثلن X بخرم، بعد یهو یادم می افتاد که نمی دونم X به انگلیسی چی می شه... در همین راستا یکی از دوستان تعریف می کرد که رفته بوده ماهی قزل آلا بخره، بعد پیدا نمی کنه و مجبور می شه واسه ی فروشنده توضیح بده که چی می خواد... انگلیسیش رو هم که نمی دونسته... خلاصه از اکوسیستم ِ مطلوبِ قزل آلا شروع می کنه تا طرز تخم گذاری و شنا کردن و اینجوری که می گفت احتمالن یه بیست دقیقه ای داشته سخنرانی می کرده!


خلاصه که اینجوریاس

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

خب من فکر می کنم این چیزی که باعث میشه یادداشت اول مصداق پیدا کنه اینه که اگه ادم این کار رو نکن خیال میکنه از قافله عقب مونده...اصولا کار کردن روتین جزیی از زندگی ادمهایی شده که اگه این کار رو نکنن نمی دونن باید چیکار کنن که حس عقب ماندگی از قافله بهشون دست نده عین من... من دارم فکر میکنم که بهتره زیست شناسی ام رو تقویت کنم چون توی دیار غربت اگه منم قزل آلا بخوام اوضاعم از رفیقت به مراتب بدتره چون از اینهمه اکوسیستم من هیچی سر درنمیارم

رضا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

حالا قزل آلا به انگلیسی چی می شه؟ سعی کردم یه بار از طریق کتاب براتیگان به ماهی فروشه حالی کنم اما نمی شناختش

سارا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

به نرگس: آره این یارو هم یکی دو تایی دکترا داشت که آخرش قزل آلا گیرش اومد! من بودم پاپ کورن هم گیرم نمی اومد! شما هم تا دکترا رو سفت تو مشتت نگرفتی از این ریسکا نکن خیلی خطرناکه حسن!

به رضا: :)) نابغه!
بیا عوض اینکه اسم ماهی رو بگم، بهت ماهیگیری یاد بدم... این دیکشنری رو داشته باش، هر چی می خوای باهاش بخر http://www.farsilookup.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد