وین-وین سیچوئیشن


یادداشت اول- دو تا توصیه برای خودم دارم:

1- انقدر از مهندسی بد نگم... زشته به خدا... منی که تا اینجا (اشاره به بالای ابرو) گیرم تو متعلقات و متکلفاتش، نباید اینجوری پشت سرش صفحه بذارم... مثل اینه که آدم همسر یکی باشه و همبستر یکی دیگه... زشته به خدا!

2- کمتر چایی بخورم


یادداشت دوم- Up in the air رو دیدم... فیلم خوبی بود ولی منو نگرفت... تقریبن همه ی حرفاش رو بلد بودم... مخصوصن اون قسمتِ کوله پشتی ش رو... از شما چه پنهون هنوزم زندگیم تو یه چمدون دستی جا می شه...

ولی برایِ آمریکایی های گل و گشاد یه همچین فیلمی حکم ِ خلق ِ یه فلسفه ی جدید رو داره

از کل فیلم، فقط با این یه تیکه اش خیلی ارتباط برفرار کردم! آخر هر جمله اش تو دلم می گفتم آمین!


Alex: Let me think. Honestly, by the time you're 34, all the physical requirements go out the window. Like you secretly pray that he'll be taller than you. Not an asshole would be nice. Someone who enjoys my company, comes from a good family. You don't think about that when you're younger. I don't know... Someone who wants kids. Likes kids. Wants kids. Healthy enough to play with this kids. Please let him earn more money than I do. You might not understand that now, but believe me, you will one day. Otherwise that's a recipe for disaster. And hopefully some hair on his head. But I mean even that's not a deal breaker these days. A nice smile. Yeah, a nice smile. Nice smile just might do it.


بالاخره بعد از اینکه فمنیسم با پرده برداری از برده داریِ مردان یه مشت دختر ترشیده و تعدادی زنِ عصبانی و زخم خورده تحویل جامعه داد که دلشون میخواست خرخره ی هر چی مَرده بجون*، وقتشه منطقی به قضیه نگاه کنیم... یه زن هرچقدر هم موفق باشه، لازم داره که از مردش عقب تر باشه... با خوشحالی عقب تر باشه... هم به خاطر احساس امنیتِ خودش و هم به خاطر احساس امنیتِ مردش... قانون طبیعته دیگه... چی کارش می شه کرد...

بنابراین اگر اهل دعا کردن هستید، قبل از خواب اینو یادتون نره: خداوندا، مرا موفق بفرما... ولی مردِ آرزوهام رو موفقتر از من بفرما. مرسی!




*. بله من فکر می کنم زنها تا موقعی که استثمار می شدن و نمی دونستن که دارن استثمار می شن و فکر می کردن درستش همینه، طوریشون نبود... زخم خوردگیشون از وقتی شروع شد که معیارهای جدیدی معرفی شد و طبق اون معیارها، زنها جزو دسته ی زخم خورده ها قرار گرفتن


نظرات 1 + ارسال نظر
آذین شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ق.ظ

آخ الاهی امممممییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد