قانون طبیعت، قانون جنگله


یادداشت اول: درست که فکر می کنم می بینم حرکتِ بشر به سمتِ تمدن و قانون و گوش سپردن به ندای وجدان، بر خلافِ قانون طبیعت بود... متمدن شدن مثل ِ شنا کردن بر خلافِ جریان آب بود... وقتی هر چی جنگل تر باشه و هر چی وحشی تر باشی کارت راحت تر پیش می ره، دلیل ِ وجودیِ شعور برتر چیه واقعن؟

خلاصه چند وقته دارم فکر می کنم که ما نوع بشر محکوم به رنج و در نهایت فنا هستیم... چون نه تنها از دامانِ طبیعت جدا شدیم، بلکه جلوش قد عَلَم کردیم و و واسه خودمون قانون سر هم کردیم...

ما نوع بشر، بر اثر جهش ژنتیکی و بهره مندی از "تفکر برتر"، قابلیتِ سازگاری با محیط رو از دست دادیم و خودمون رو ایزوله کردیم... هر چی هم متمدن تر می شیم بدتر می شه... فکر می کنی بقیه ی جانورها چی شد که منقرض شدن؟!



یادداشت دوم: همینه که دست از این وبلاگ برنمی دارم! می آم توش هر تزی بخوام می دم و هر چی بخوام می نویسم بی اینکه احساس خل و چل بودن کنم! آدم گاهی با خلوتِ خودش هم انقدر راحت نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

Have you by any chance seen "Up in the Air"? Its peculiar theme reminded me of this weblog and to some extent this post. Not that I am all about labeling but at least one can see George Clooney half-naked, which could be a turnon.

سارا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

ممنون نازنین!... با اینکه فیلم رو ندیدم ولی با کمال میل کامنتت رو به عنوان کامپلیمنت می پذیرم! جرج کلونی خوب بود؟! باید ببینم...خونه خراب کنیه این بشر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد