قدس، قدیس، تقدس، قدوس، مقدس، تقدیس، اقدس، قادس، قدسی

 

دلم شور می زنه واسه ی فردا ظهر ِ تهران... مردم ِ سبز خواهند بود، بی شک... فقط امیدوارم کسی به جمع ِ نداها و سهراب ها و اشکان ها و کیانوش ها اضافه نشه... 

 

سخن هفته: روز قدس یک روز اسلامی است،‌ و یک بسیج عمومی اسلامی است. من امیدوارم که این امر مقدمه باشد از برای یک «حزب مستضعفین» در تمام دنیا. - امام خمینی

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

دیشب خواب یه عالمه چماق به دست می دیدم که از سراشیبی جلوی خونه امون رد میشدن و قلب من که بدجوری میزد...هنوز هیچ خبری هم نیست..من تو خونه نشستم...من میترسم برم بیرون

مریم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

آخ سارا خیلییییییی خوش گذشت!!!! جای همگی خالی حسابی اغتشاش کردیم و کسی هم کاری به کارمون نداشت!! اصلی ترین دستاورد امروز این بود که ما بی شمارییییییییییییییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد