از این روزها

 

یادداشت اول: یکی نوشته «دیدم یک زن کارتون‌خواب، دارد بلند بلند با خودش، یا به عبارتی با یک آدم خیالی گپ می‌زند... یک آن یاد خودم و بقیه وبلاگ‌نویس‌ها افتادم»... 

وبلاگ نوشتن کم از حرف زدن با خویشتن ِ خویش نداره... اونهم به صدایی بلندتر از صوت که صوتِ آدمی هیچوقت انقدر یک نفس تا مرزها اینطرف تر و اونطرف تر نمی ره! 

این رو که خوندم، متوجه شدم که چند وقته که دیگه با خودم حرف نمی زنم (بلی... قبلن خیلی با خودم حرف می زدم!)... همینه که اینجا خشک شده... 

 

یادداشت دوم: چینی در ونکوور به مثابهِ تُرک در تهران است... بقیه هر چقدر هم تلاش کنن باز در اقلیت هستن!... بقیه ی شهرها رو نمی دونم... 

 

یادداشت سوم: یک هفته می رم مرخصی... می خوام کامپیوترم رو هم ببندم این یه هفته و یه استراحتِ راستکی بکنم... حالا ببینم چقدر موفق می شم... 

 

یادداشت چهارم: جلوی آینه ایستاد و سه رخ خودش رو نگاه کرد... از این طرف، از اون طرف... 

- تا حالا پای چشمام انقدر گود نرفته بود 

- من پودر دارم تو کشو... اگه می خوای بردار... 

همانطور که اضافه ی پودر را با انگشت می گرفت گفت:

- تصمیم گرفتم دینم رو عوض کنم...  

-...

جواب ندادم... به نظرم مهم نبود... 

نظرات 6 + ارسال نظر
باکس هوشمند پارسیان شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://parsianlink.mihanblog.com/

معرفی لینک باکس هوشمند پارسیان :
پارسیان یک سیستم لینک دهی از نوع هوشمند و توسط فید خروجی وبلاگ هاست که به صورت خودکار جدیدترین نوشته کاربران را نشان می دهد ، بدون هیچگونه دخالت انسانی .

مزایا :
عملکرد باکس پارسیان به این صورت که مطالب وبلاگ تمامی کسانی که عضو باکس هستند بصورت لینک در باکس نمایش داده می شود و این به این معنی است که شما در فرستادن لینک به باکس ما هیچ محدودیت ندارید و لینکهای شما به محض آپدیت ، حداکثر در 10 دقیقه در باکس ثبت می شود ،و هر لینکی که جدیدتر باشد در صدر فهرست قرار می گیرد . هم اکنون بیش 150 وبلاگ عضو این باکس هستند ، طبق گفته خود صاحبان این وبلاگها از زمان عضویتشان در پارسیان لینک باکس آمار بازدیدشان افزایش قابل توجه ای داشته و هم چنین قرار داده شدن شما در باکس پارسیان به مانند یک بمب گوگلی کوچک عمل می کند و با ثبت وبلاگ شما در تمامی وبلاگهای عضو باعث افزایش رنک شما نیز می شود .
http://parsianlink.mihanblog.com/

رضا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

مرخصی فکر خوبی ... من که اسهال ذهن گرفته م ... لوگو دیاره!

همای سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

چه تعبیر هیجان انگیزی !
زن کارتون خواب.
خیلی نوازشش حال داد !

حمیدرضا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ق.ظ http://3noqte.blogfa.com

سارا سارا ! خیلی مخلثثثثیم ! :)

وفا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ

چه نگاه ظریفی من با همینات زندم

سارا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ

به حمیدرضا: ما بیشتر!

به وفا: قربانت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد