وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد

 

کله ی شلوغ، حسرتِ دو کلمه نوشتن، بی خوابی های آزار دهنده، کارهای عقب افتاده، استرس های بی دلیل و بی بدیل...  

با اینا، زمستونو در می کنم... با اینا، خستگیمو سر می کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://persiansong.blogsky.com

دوست عزیز
باعث افتخار ماست که لینک وبسایت شما در لینک باکس ما درج گردد
با اینکار همکاری دو طرفه بین ما و شما بوجود می آید
شما لینک باکس ما را در محل مناسبی از وبلاگ خود قرار می دهید و ما نیز لینک شما را در لینک باکس قرار می دهیم تا در تمام وبسایتهای عضو ما نمایش داده شود.
برای اطلاع بیشتر به وبلاگ من بروید و خودتان لینک باکس را در پایین وبلاگ مشاهده نمایید.
در صورت موافقت از طریق قسمت ارسال لینک لینکتان را برایمان ارسال کنید
لطفا قبل از ارسال لینک خود کد لینک باکس ما را در وبلاگتان قرار دهید.
در صورت بالا بودن آمار بازدیدتان به شما لینک ثابت نشان دار خواهیم داد.
موفق باشید.

وفا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ق.ظ

کله کچل من رو دیدی؟
سارا من با این پستت خیلی حال کردم .پس بگو چرا هیچ خبری ازت ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد