برف زدگی

 

یادداشت اول: دوباره برف گرفته... دوباره من و این خیابونای خراب... دوباره من و ماشینی که تو برف گیر کرده و به هزار ترفند باید کشیده بشه بیرون... دوباره من و سر تا پای خیس آب وقتی باید با دستِ خالی برفای رو ماشین رو بتکونم...  

برام عبرت نشد که برم یه وسیله ی درست حسابی بگیرم... یعنی کلن چی برام عبرت می شه که این یکی بخواد بشه...  

مغز ِ اینجانب، بسیار نپز است! 

 

یادداشت دوم: از دوشنبه می رم سر کار... دوباره... راستش دلم تنگ شده... ولی می دونم باز هنوز به ساعت ده صبح نکشیده دیگه رو صندلیم بند نمی شم... باید فکری کنم به حالِ این ساعتهایِ بیشمار ِ بیکاریِ کانهو توی سلولِ انفرادیِ البته مجهز به اینترنت. 

 

یادداشت سوم: مُردم انقدر فیلم دیدم... همه آب حوضی... همه هالیوودی...!

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

مغز نپز؟؟؟ =)))
تعطیلاتت خوش گذشته ها.. حالا واجبه تو برف ماشین ببری تو؟؟؟؟؟ اونجا هم مردمش میان هل بدن عین ایران؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!=))

سارا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

واجبیش که واجبه!
بستگی به ملیتشون داره... اگه کانادایی باشن می آن راهنمایی می کنن که چه جوری بیاریش بیرون... اگه مکزیکی باشن می آن ماشین رو هل می دن... اگه سیاه باشن می آن ماشین رو بلند می کنن می ذارن وسط خیابون... اگه چینی باشن مواظبن خودشون سر نخورن... اگه ایرانی باشن شمازه ات رو می گیرن :))
با بقیه ی ملیتها برخورد نداشتم تو این شرایط!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد