از رنجی که می بریم

  

 

برای دیدن تصویر کامل، اینجا رو کلیک کنید  

 

 

 

 

 

 

پی نوشت: دوستی برام یه جعبه مداد رنگی فرستاده... یکی از کارهام رو رنگ کردم... بعد که اسکن کردم متوجه شدم که اسکنر موجود سیاه سفیده...! 

احساس کارتون بودن می کنم! 

 

پی نوشت ۲: می خواستم طرح پیچه ی قاجاری بکشم... تصویری که تو ذهنم داشتم کافی نبود... تمام اینترنت رو گشتم که عکس یه زنِ سالهای مشروطه با پیچه پیدا کنم، نکردم... خودش شد گواهی بر این تصویر... 

آخرش مجبور شدم روبنده ی عربی بکشم... ولی اگر کسی عکس چادر و پیچه ی قاجاری پیدا کرد برام بذاره... دوباره کار می کنمش

نظرات 3 + ارسال نظر
اخرین جنگ ایرانیان سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ق.ظ http://www.iranianlastwar.blogfa.com

_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%____سلام_____%%
_________%___وبلاگت__%%
_________%%_زیباست _%%
________%% مرسی %%%
_______%%__ اپم __%%%
______%%___بهم سربزن__%%
_____%%___در خبر نامه______%%
_____%%____عضو ما شو ______%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

هدی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

بیا سارا جون:
http://www.shafighi.com/forum/showthread.php?t=607

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

همین دیشب داشتم فکر می کردم که آیا از مدادرنگی ها استفاده می کنی ؟‌ یا همچنان سیاه سفید طرح می زنی ؟
خیلی ذوق کردم الان که اینو دیدم.
رنگی شدن خودش یه جور کودکانه گریه !‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد