حالم خوبه ;)

نظرات 10 + ارسال نظر
اشکان شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ

آخی:الهـــی
گاهی چه ماه میشی مهربون (چشمک)

اشکان شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

راستی دنبال یه اسم برای سایتی که در ارتباط با تولید موزیک پاپ دارم راه میندازم هستم ...پیشنهاد چی دارید برام؟
میخوام در عین اینکه چشمگیر و جاذب توجه باشه با معنی و با مسما هم باشه و چیپ و لوس هم نباشه...ترجیحا مختصر و دو بخشی مثلا :تاپ پاپ...
یه چیزی بگی ها
خلاقیتت رو برسون به فریاد

مریم شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

این روزها همه از ترکوندنای سارا حرف می زنند :))
به هر حال من که بعد مدتی اومدم این صفحه رو باز کردم، ترکیده شدم! با تشکر از مدیریت این صفحه، در آخر اضافه می کنم که بابا لامصب خیلیییییییی کوچیکیییییییییییییم

نرگس شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

من با ترکونده شدم موافقم این سارای ما هر بار یه چیزی از خودش رو میکنه که ادم چهارشاخ می مونه به مولا=)))
این یکی خیلی لطیف بود..انگار بعد از اونهمه دوراهی ها با اون کلاه به قول دکتر خوشگل این یکی ته معصومیت و امنیت باشه :)

سارا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

با تشکر از شما همراهانِ عزیز و گرامی، باید عرض کنم که چاکریم :دی شما نباشید ما هم نیستیم :*

اشکان می خوای سایت هوا کنی باز؟!! امممم... راستش اولین چیزی که به ذهنم رسید «پاپوزیک» (پاپ +‌موزیک) بود که خودم می دونم خیلی ضایعه و لازم نیست فحش بدی!

اما چیزایی که الان به نظرم می آد به شرح زیر می باشد...
- تیریپ وطن پرستی: پاپیران Popiran، پاپاریا Poparia، پاپارس Poppars
- تیریپ سوسولی: مایپاپ MyPOP، پاپیک Popeek (Pop + Geek) + پاپال Popall
- تیریپ باحال: پاپ ان رول PoP'n roll، پاپیریکس Popyrics (Pop + lyrics)

اینا اکثرن از دو سیلاب بیشترن... ولی حالا باز اگه چیزی به ذهنم رسید می ذارم اینجا

اشکان دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

سارا خیلی خیلی ازت ممنونم ...ذهن تو به جاهایی می ره که ...حتما باز هم بگو مرسی
نظرت در مورد:
از جنس پاپ
پاپ تیوب
پاپ باکس
کافه پاپ
....
چیه؟

سارا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

با پاپ تیوب خیلی موافقم... خیلی خوبه!!! پاپ باکس رو اگه بکنی پاپاکس تلفظش راحتتره، آدم هم می فهمه که این باکسه!
از کافه پاپ خوشم نیومد چون خیلی اپیدمی شده... دیگه مونده به مهدکودک هم مثلن بگن بیبی کافه!

حالا می خوای چی بذاری تو این وب سایتت!؟

اشکان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

می خوام یه رزومه کاری بذارم و یکسری سرویس برای آدمای خلاقی که می خوان پول شون رو بدن به من تا با هم خرج کنیم!
حالا اگه خواننده هم شدن چه بهتر!
دی
اما از شوخی گذشته می خوام چند نوبت هم آگهی بدم روزنامه ...
ببینم :
پاپ زوم
خوبه؟
خودم بیشتر اینو می پسندم
pop zone
هم بدک نیست
زود برام بگو که باید رجیستر کنم
pop base
pop4u
pop parking
pop street
pop hop
master pop
popsix
beat pop
pop start

pop tune

pop wave

سارا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

پاپ-زون خوبه‌!... من بچه بودم می مردم واسه گروه بوی زون... با هر چی که زون داشته باشه توش موافقم!

شهره چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.blogsky.com

سلام
خدا را شکر خوبید ..من به دنبال مغزم را جستجو می کردم وبلاگ شما باز شد نمی دونم اسمشو عوض کردید یا من اشتباه امدم در هر صورت یک جوری احساس کردم تنهایی و تنهایی گزنده ای داری ولی می دونم که دعای قوی پشت سرت است که قوی به نظر می رسی و به همه ارزوهات می رسی ...اخه من حس ششم قوی دارم می گی نه ...وقتی هر روز موفق موفق تر شدی به یادت باشه یک روزی من بهت گفته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد