انگار مادرم گریسته بود آنشب

 

در پاسخ به شاخص های ناآرام ِ این روزها، کمپانی Lay off می کند... سرجمع هفده نفر باید بروند که چهار نفرش از دپارتمانِ ما هستند... من سورپرازینگلی اسمم توی لیست نیست... اما اینبار نیست... مطمئن نیستم که دور بعد هم نباشد... 

 

با جیم ِ چهل و پنج ساله، کِن ِ سی و دو ساله، ادواردِ نمی دانم چند ساله و مَگی ِ نوزده ساله خداحافظی می کنیم... من چون کار دارم به مراسم ِ بای بای نمی روم و همانجا توی لابی گود لاک کنان هاگ می کنمشان و توی سوز ِ اولِ زمستانِ ونکوور که تنها می شوم، می فهمم که ما هیچ هم یک خانواده نبودیم... آدمهایی بودیم که جایی از روزگار، مسیرمان به هم رسید و جایی دیگر از روزگار، جدا شد... این به هم خوردن جدا شدن را هم پول تعیین کرد و تخصصمان... 

بلی... ما همانطور که یکدیگر را می بوسیم، در ذهن خود طنابِ دار ِ هم را می بافیم...

 

 

سوز ونکوور دارد شورش را در می آورد... برای اول پاییز زیادی است... و باران که خبر نکرده، یکهو سرازیر می شود روی سرت... حتی ویکند هم کار می کنم و خستگی ام دارد از حد می گذرد... ورق های خوبی دستم نیست این روزها... مجبورم باج بدهم و تا می توانم فولد کنم که دوام بیاورم...   

 

از پشتِ گوشی خانواده ام را که نصفِ سیاره دورتر هستند می بوسم بی آنکه در ذهنم طنابِ دارشان را ببافم... همانطور که روی مبل دراز کشیده ام، به سایه های روی دیوار زل می زنم و با تلاطم فکرهایم بالا و پایین می شوم...

 

باشد که بگذرد...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ http://zimaazma.blogfa.com

سلام سارا خانم
این تصاویر واقعا کار خودتونه؟!۱ اگر اینطوره که بهتون تبریک میگم. چون واقعا فوق العاده هست.....
خیلی دوست دارم از تصاویر و نقاشیهایی گه حرفی واسه گفتن دارند. خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم و منو از مطالب جدیدتون مطلع کنید. صفحتون رو سیو میکنم تا سر فرصت بخونمش ......... موفق باشید

ir2ads جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.ir2ads.com

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

نر جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ

عین همه جای دنیا... این فروغ هم واسه خودش فیلسوفی بوده ها

نرگس جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

نرگس منظور بود دیگه نه؟؟:دی

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

واقعا نمی دونم چرا حرفای تو اینقدر رو من اثر گذاره؟!
یه حسی پس پشت کلماتت هست که حتی معمولی ترین حرفهات رو هم عمیق می کنه...
به هر حال بیش از هر کسی تو دنیا دوست داشتم با تو صمیمیتی داشته باشم و گپی بزنم...
چاکرتیم...
دیوار چین یادش به خیر!
دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد