بازم خودم...

  

نظرات 3 + ارسال نظر
باران جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ

نمی دونم چرا دنبال این بودم که اون فضای وسطی که از دو راه درست شده، شکل قلب می بود !
خیلی کلیشه ام. نه ؟
ولی هنوزم دوست دارم یه شکل خاصی رو تداعی کنه.
حالا قلب نه. چون الان دچار حمله عصبی می شم از دیدن شکل یه قلب !

رضا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

تو چقدر خوب نقاشی می کشی ... این دو تا ی آخرو خیلی دوست دارم ... نسبت به اون دموکراسی یه بیش تر به حال و هوای شخصی خودم توی این روزا نزدیکه ... نشونه ش اسم وبلاگمه که بعد از مدت ها دوستش دارم ... آخرین بار در حوزه ی اقتدار رو دوست داشتم ...
اون خفته بر فلان و فلان هم خوب بودا!!

نرگس جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

اوه...تو یعنی اینا رو الان خودت کشیدی آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد