آگهی ها

 

۱- گنجی در ونکوور است. پنجشنبه و جمعه ای که پنجشنبه و جمعه ی این هفته است پیرامون «اصلاحات و جاه طلبی های رژیم»، «حقوق بشر»، «جنبش ضد جنگ» و «استقرار دموکراسی در ایران» در یو.بی.سی سخنرانی دارد... خبر دهان به دهان می چرخد و روزنامه به روزنامه که البته هر روزنامه یک سری عناوین سخنرانی ردیف می کند برای خودش... هنوز تصمیم نگرفتم بروم یا نروم.

۲- چهارشنبه ی همین هفته گردهمایی فارغ التحصیلان فنی خواهد بود در که البته می گویند کلیه ی مهندسین محترم تشریف بیاورند و من هم که خودم را خیلی مهندس حساب می کنم (از نوع خانه دار!) نقشه می کشم که بروم. باشد که بطلبد.

۳- اتحادیه ی ایرانیان شنبه ی هفته ی دیگر مقارن با روز جهانی حقوق بشر ذر ماه دسامبر آقای بهروز سروش را به عنوان سخنران خواهد داشت و موضوع «جایگاه مطبوعات در جوامع ایرانیان برون مرزی» خواهد بود به صرف چای و قهوه و شیرینی. تشریف بیاورید.

۴- منزل ۳ طبقه ۱۲ ساله، ۷ خواب و ۴ سرویس، سوئیت ۳ خوابه در زیرزمین، حیاط بسیار زیبا مشرف به فضای سبز: $1,178,000.

۵- کنسرت گوگوش و مهرداد شنبه اول دسامبر. قیمت بلیط از 55$ تا 100$. اگر می خواین زودتر بگین براتون بلیط بگیرم.

۶- این هم قابل توجه باران عزیز: بررسی نکات مثبت و منفی فیلم راز در کاپیلانو کالج توسط گروهی از منتقدین که نمی دونم کیا هستن. ثبت نام کنم؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.bazareroz.com


سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk

مهدی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

۱- من بودم نمی رفتم . البته خب پیش بینی میشه شما واسه اینکه نشون بدی اساسی آنتی مَن ( استفاده از صنعت ایهام ) تشریف دارید ٬ حتما تشریف می برید ! البته حالا می تونی نری تا نشون بدی آقایون هیچوقت هیچ چیزی رو درست پیش بینی نمی کنن :)
۲- اینو می رفتم ! ایضا به شرح بالا
۳- نمنه؟
۴- ۱۲ ساااالهههه؟ کهنه است بابا ولش کن .
۵- گوگوش؟ خب اینم می رفتم اگه البتته ۵۵ تا از اون دلارای کثیف داشتم
۶- آره بابا !‌ اینم پرسیدن داره آخه مهندس؟‌

وفا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ

......

باران یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ

آره !‌ برو ببین چی می گن !
سال دیگه میام واسم تعریف کن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد