از این اوستا ۲

 

یادداشت اول: تمرکز ندارم... له و لورده، بیرون کشیده شده از زیر مشت و لگدهای یکی از هزاران خاله خرسه ی زندگی... وقتی یک هفته ی تمام محکوم به گذراندن روزگار با فقط و فقط یک نفر می شوی و تحلیل می شوی و خرد می شوی و له می شوی و آخر انصاف هم چیز خوبی است... و چقدر راست می گفتی که دردناک است با خود و پیش نویس های خود روبرو شدن... و وقتی بالاخره یک نفر پیدا می شود که فریبت را نمی خورد... آیا دارم آدم می شوم فاینالی؟

به هر حال تا اطلاع ثانوی محکوم شده ام به «ابتلا به امانیسم»...

مردم می روند فرنگ، ما هم می رویم فرنگ... پوف!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

بابا سلام سارااااااا جون چه عجب پیدا شدی :) خب جای جدید آدمای جدیدم داره دیگه. (نه که من هزار سال اونور بودم!)

وفا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

برام تعریف کن چی شده؟!
محکومیت هم اگه باشه بازم آخر عاقبت بخیری
این همه ناله کن
دلم به حالت کباب میشه
پا می شم میاما...

حمیدرضا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://3noqte.blogfa.com

anyway ! take care...

نرگس چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ

آخ همین چند خطی که نوشتی خوندنش با تالاپ تالاپ دلم همراه بود... انتظار نداشتم بخندی و خوش باشی..اما حالا...بی خیال..تو که از عهده اش برمیای:)

نرگس چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

اااااا من تازه دیدم اسم اینجا عوض شده..و چقدر سر اون جمله بالا خندیدم...سارا... ساراااااا...بخند... نشو یکی که مونده اونجا چیکار کنی لطفا!!!

رضا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

بانو! رسیدن به خیر ...
رسیدن به خیر!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

به جان پیر خرابات و حق صحبت او
که نیست در سر من جز هوای خدمت او
بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است
بیار باده که مستظهرم به همت او...

تفال زدم و اینا رو همشهریم برات رقم زده...

همت !
نه خدایی من به همت تو ایمان دارم.

حمیدرضا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://3noqte.blogfa.com

مغرت که زودتر از خودت رفته بود . احتمالا همین روزا پیداش می کنی . الان دیگه فکر کنم اون حسابی رزیدنت شده باشه تو این مدت و حتما کمکت می کنه مستقر شی !
محکم باش خانوم !

سارا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

:)) آره واقعن راسته... شدیدن منتظر خبری از جانب پیر خرابات هستم اتفاقن!... چند روزی یه بار یه فال برام بگیر که انگار دستت سبکه... من حافظ ام رو گم کردم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد