یه دیواره که پشتش هیچی ندااااااااره


هنوز به این نتیجه نرسیدم که آیا آدم باید مسئولیت احساسات بقیه نسبت به خودش رو به عهده بگیره یا نه... اگه یکی دوستت داشت، اگه یکی ازت متنفر بود، اگه یکی ازت خرده می گرفت، اگه یکی ازت دلخور بود... ته دلم می گم نه... ته دلم می گم آدم باید بگه به من چه... ولی سر دلم هنوز مطمئن نیستم...

نظرات 3 + ارسال نظر
tamasha سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://sinoloog.com

سلام دوست عزیزم
یه سایت خیلی خوب پیدا کردم که میتونی ثبت نام کنی و از طریق استفاده از امکانات سایت امتیاز کسب کنی و بعد با امتیاز هات اسمس رایگان بفرستی . اگر تا پنجشنبه ثبت نام کنی 1000 امتیاز بهت هدیه میده . از لینک زیر برو ثبت نام کن تا دیر نشده
http://www.sinoloog.com/motafareghe/Emkanatsite.aspx?idm=17

اگه دوست داشتی توی قسمت کد معرف عدد 17 رو بنویس تا بعدا از تخفیفاتش استفاده کنی
این سایت تازه شروع به کار کرده سعی کن جز اولین نفر ها باشی

painkiller چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

دوستت داشته باشن یا ازت بدشون بیاد در هر صورت بدبختت می‌کنن و راهِ فرار کجاست؟ تو رو خدا یکی نشون بده راهِ فرارو.
آدم مسئولِ احساساتِ بقیه نسبت به خودش نباید باشه ولی انگار هست. لعنت به این مناسبات خب.

سارا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

به خخخخخخخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد