Being unique is no longer unique in this world


پس از ناکامی های مکرر و مشابه شغلی ای که اخیرن در زندگی اینجانب رخ داده نمود به فکر افتادم که شاید کمک خارجی نیاز دارم و چون هنوز از ملاقات با موجوداتِ روانکاو و روان-درمان عاجزم بر آن شدم که (با بد بینی مفرط و افراطی) یکی از این کتابای Self Help رو دست بگیرم و ببینم این بیزینس حجیمی که پشت قفسه های این کتابفروشی های زنجیره ای ِ خود فروخته داره اتفاق می افته دقیقن از چه قراره... کتاب مزبور عنوانی داره تو مایه های صد و یک راه که زنها مسیر شغلی و آینده ی حرفه ایشون رو خراب می کنن... خیلی شیک، خیلی عامه پسند...

سخته وقتی فکر می کنی یه شخصیت ِ پیچیده ی فوق العاده حساس و منحصر به فرد داری بعد یه کتابی که اصن نمی شناسدت و تا حالا یه چایی هم باهات نخورده و جلدش صورتیه و برق می زنه بشینه تو روت بگه که چه اعمال قبیحه و بعضن احمقانه ای رو به صورت اتوماتیک مرتکب می شی که گند می زنه به زندگیت... شاید با سی مورد از صد و یک مورد توی کتاب همخونی داشتم... شاید با بیشتر... یه مورد ِ شماره ی صفرم اگه بخوام اضافه کنم به لیست، اینه که اولین قدم در راستای بهبود زندگی اینه که آدم فکر نکنه یه ایکس ِ کمیابیه که نمونه اش تا حالا نیومده... وقتی یه کتاب می تونه تا حد خوبی مشکلات رفتاری/شخصیتی آدم رو لیست کنه، دیگه این یونیکنس بازی ها و سنگ ایندیویجوالیزم به سینه زدن فقط خود آدم رو گول می زنه و لا غیر...


نظرات 5 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

painkiller سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

آخه ببین دخترم! این کتابا طبق یه سری مطالعاتِ جامع بر مبنای الگوهای رفتار جمعی نوشته می‌شن. به خاطر همین به قول تو هر کی بخونه دست کم با 30 40 مورد هم‌خونی داره. دلیلش هم "خاص" نبودن هر فرد نیست، بلکه "عام" بودن اون تجربه ست که کتاب داره ازش حرف می‌زنه، و "عام" بودن اون تجربه هم به خاطر الگوها و استانداردهای حاکم بر مثلاً محیطِ کار یا روابط عاشقانه یا هر کوفت دیگه ایه، که کسی نمی‌تونه این الگوها و استانداردها رو دور بزنه، دست کم تو زندگی حرفه ای و اجتماعیِ ام‌روز نمی‌تونه. پس نتیجه می‌گیریم believe in your unique self.

سارا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

اصن همینکه الگوهای رفتار جمعی وجود داره یعنی یونیکنس به طور گلوبال وجود نداره و باید بریم بوق بزنیم... حالا به صورت لوکال، شما ممکنه یه دونه باشی واسه دور و بری هات... اونو دیگه من نمی دونم

سارا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

یه چیز دیگه هم که فکر کنم باید بگم اینه که من الان شاکی نیستم که یونیک نیستم... شاکی ام که واقع بین نیستم... اتفاقن یونیک نبودن به نظرم خیلی رهایی بخش تر و ذهن-آزاد-کن تره و خیلی هم از میزان افسردگی نوع بشر کم می کنه... مثالش هم زیاد... روستایی و شهری... دکتر و بنا... نیویورکی و مکزیکی ِ گیتار به دست...

من کاملن دلم می خواد باور کنم که هیچ پخی نیستم و به دنیا اومدم که بچرم و بخوابم و شاد باشم... ولی نمی شه... می فهمی؟! نمی شه!

painkiller چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

آره می‌فهمم ولی شرمنده‌ام که خیلی یونیکی و کاریش نمی‌شه کرد. اگه پایه بودم باهات مجادله کنم می‌گفتم بیا اول یه تعریف از یونیکنس بده تا بر پایه ی اون تعریف ببینیم مبحث چند چنده، ولی خب، نیستم، و به نظرم تو جزو اون آدم‌هایی نیستی که همین‌طور یلخی رها شده باشی تو وحش تا خوش باشی... در نتیجه جزو اون آدم‌هایی هستی که تو سرشت اگزیستانسیال‌شون همین snowflake و انتخاب و ساختن هر لحظه‌ی خویش مشاهده ی کافی و وافی می‌شه. /deal with it

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد