It used to be a funhouse


یکی از کارای زشتی هم که می کنم اینه که راه می رم تو بلاگستان فارسی هی همه رو سرزنش می کنم که انقدر دپرس می نویسن و همه اش نق می زنن و رو به قبله ان و اینا... بعد خودم می آم اینجا عاشورا تاسوعا راه می ندازم


نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

سارا سلام... ساراااا من عاشورا تاسوعا رو پایه ام... کلا این وبلاگ عین تکایا می مونه :))

سارااااا ببین تو چرا هی تند تند می نویسی تازگیا؟؟؟ ویروس جدیده؟ منم یه چند روزی ه هی دلم میخواد به روزهای اوج وبلاگ نویسی برگردم
چطوری دختر؟ برنامه ام بود تابستون بیام اونورا ونکوور، اما امتحان کندیدیسی ام عین پتک اومد تو فرق سرم و نگذاشت...

painkiller دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

واعظا کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنی! این‌جا مگه خلوته که می‌آی تاسوعا عاشورا راه می‌ندازی؟

سارا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

نرگس: روزای اوج وبلاگ نویسی که، ای بابا!... من تند تند می نویسم تازگیا؟ به نظر خودم همیشه تند تند می نوشتم! اون موقع هایی که نمی نویسم کلن در بطن زندگی حضور خاصی ندارم، جزو عمرم حسابشون نمی کنم! از تابستون هنوز یه خوزده مونده ها... هرچند که هر لحظه ممکنه هوا دوباره سرد و بارونی شه ولی باز هم ونکوور رو لحاظ کن!

پینکیلر جان، عزیزم! عاشورا تاسوعا رو که تو خلوت راه نمی ندازن... این کولی بازیا فقط برای جلب توجه و تایید طلبیه لذا کاملن در ملا عام انجام می شه!... درسته اینجا خلوت نیست ولی رودربایستی هم نداریم با هم که... مچمون جلو هم بازه (دستمون جلو هم بازه؟ مچمون رو جلوی هم گرفتن؟ مچمون خودشو گرفته؟... یه چیزی تو همین مایه ها خلاصه!)

painkiller یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

اوهوم.
همه رو گفتی جز مشت.!.

painkiller یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

اون چیزی که درباره ی خوبی و بدی کسی که به آدم زخم می‌زنه یا شدت زخم یا اینکه متقابل بوده یا نه، همه ش در مرحله ی دومه. من منظورم یه چیزی تو این مایه ها بود که بری از کسی که نه تنها بهش بدی نکردی، بلکه همه ی بدی ای که تو زندگیت هست هم از اونه، و ازش طلب بخشش کنی چون نتونستی یه کاری کنی باهاش که دست از آدمِ پلیدی بودن برداره.

sara دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

O! Be jane khodam age nemigofti nemifahmidam
Hmmmm, bayad roosh fekr konam

painkiller چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

منتظر می‌مونم تا فکراتو بکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد