یادداشت اول: آقای ای.او.ویلسون آقایی هستند که روی ریشه ی بیولوژیکِ رفتارهای اجتماعی تحقیق می کنند... به چند نفر نشانشان دادیم، زدند توی ذوق مان که یارو پوپولیست است و از این «دستی در هر کاری» هاست و عمق ندارد و اینها... اما از آنجایی که من کلن آدم ِ ذوق مرگی هستم و اصولن بقیه را جدی می گیرم مگر اینکه خلافش را به زور بهم ثابت کنند، هنوز فکر می کنم آقای ای.او.ویلسون و تحقیقاتشان بسیار هیجان انگیز است و حتی می تواند بر روی مسائلی مثل نژادپرستی و مذهب پرستی نور جدیدی بیافکناند... و من الله توفیق...


یادداشت دوم: کتابخانه ی شهرمان فیفتی شیدز آو گری را لیست کرده به عنوان داغترین کتاب حال حاضر... این داغیت از کجا می آید؟ از آنجا که بانو آنجلینا جولی برای کارگردانی ِ فیلم مقتبس از کتاب اظهار علاقمندی کرده... بعله... حالا شما پیف پیف کنید و بنده هم به محتوای کتاب مذکور کاری ندارم ولی آیا ایشان که هر حرکت انگشتشان موجی تولید می کند از شرق به غرب و هر اشارتشان بشارتیست بشریت را، از منی که با تمام قوا هم اگر بیفتم روی چیزی هیچ آبی از هیچ آب دیگری تکان نمی خورد، بهتر نیستند؟

اگر هم دارید می پرسید بهتر از چه جهت، باید عرض کنم که از همه جهت...


یادداشت سوم: روزهای شلوغی را گذراندم و تنم از همه ی این همهمه انگار درد می کند... تقصیر خودم بود... حالا هم که باران بند نمی آید... 

نق می زنم در حد المپیک زمستانی ونکوور 2010


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد